אחריות

שביעות הרצון שלכם חשובה לנו, ולכן אנחנו מתאמצים ממש כדי שהנעליים יהיו איכותיות ויחזיקו לכם עונה שלמה +.
בכל זאת כולנו אנושיים ואם נתקלתם בבעיה אנחנו עדיין כאן.

לפני שאתם פונים אלינו שימו לב לפרטים הבאים:
שלא עברו עדיין 2 חודשים מיום הרכישה.
שמרו על חשבונית הקנייה. השירות יינתן בכפוף להצגת חשבונית.

חשוב לנו שתדעו:
מסגרת האחריו שלנו כוללת: שירות תיקון, או זיכוי לזוג חדש מאותה מידה וקטגוריה ובאותה עונה.
האחריות לא כוללת שפשופים ושריטות, שכן מדובר בבלאי סביר של נעל.
האחריות לא כוללת נזק שנגרם כתוצאה מכביסה/שטיפה של הנעל ו/או נפילה של קישוטים.
האחריות לא כוללת נזקים שאירעו כתוצאה משימוש חריג (חיכוך של “בימבה”, חיכוך באספלט, חצץ וכדו’)
בגלל שהאחריות לא כוללת שיפשופים שריטות וקישוטים יש לנו מגוון כלים לשימור ולשיפור שתוכלו לעשות זאת בעצמכם.

כדי לממש את מסגרת האחריות, פנו לאחת מחנויות הרשת עם הנעל הפגומה
או שלחו לנו פנייה למייל: bestep991@gmail.com
יש לצרף תמונה של הנעל הפגומה, לציין שם, כתובת וטלפון, מספר הזמנה או חשבונית.

 
 
חיפוש

נכנסת לרשימה שלנו!

נעדכן אותך במבצעים וטיפים שווים!