שרות לקוחות
– הטפסים המקוונים להחלפה והחזרה יתעדכנו בקרוב –
משלוחים
הנעליים שלך יצאו לדרך!
בחרת נעליים וביצעת הזמנה? זה משמח גם אותנו!
כיף לנו להכין עבורך משלוח של נעליים איכותיות (אפשר לסמוך עלינו)
ויפות (אנחנו סומכים על הטעם שלך : ).
מיד עם קליטת ההזמנה נארוז עבורך את הנעליים ונעביר את החבילה לחברת המשלוחים.
נעדכן אותך במייל כשזה קורה.
אפשרויות המשלוח שלנו:
החבילה שלך תגיע לכל יעד בארץ על פי בחירתך:
משלוח עד הבית
יגיע אליך תוך 4 ימי עסקים
שימו לב: ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, ערבי חגים וחגים.
25.00 ₪
זמנית אין משלוחים לנקודות איסוף. עמכם הסליחה.
בחרת באפשרות של משלוח עד הבית?
הזמינות שלך חשובה לשליח כשהוא יגיע למסור לך את החבילה.
חשוב לדעת:
אנחנו בבסטפ עושים את כל המאמצים שהחבילה שלך תגיע בזמן שנקבע.
עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שייתכנו עיכובים קלים בזמני עומס כמו חגים או ימי מבצעים.
אנו ממליצים לך להיערך מוקדם עם ההזמנה כדי ליהנות ממשלוח מהיר.
ימי עסקים– אינם כוללים ימי שישי, שבתות, ערבי חגים וחגים.
עיכובים– בסטפ אינה נושאת באחריות על עיכובים מצד חברת ההפצה.
אחריות
אנחנו (והנעל ; ) איתך לאורך כל הדרך
אנחנו עושים הכל על מנת לייצר נעליים באיכות גבוהה וחשוב לנו שיחזיקו מעמד גם יותר מעונה אחת. עם כל זאת, לפעמים קורות תקלות…
אז גם אם נתקלת בבעיה – אנחנו עדיין כאן בשבילך : ) נעשה הכל עד לשביעות רצונך המלאה.
מה כוללת האחריות?
במסגרת האחריות על הנעל יינתן שירות תיקון לנעל, או זיכוי לקבלת זוג חדש באותה המידה, מאותה הקטגוריה ובאותה העונה.
מתי האחריות אינה תקפה?
האחריות אינה חלה במקרה של בלאי סביר כמו שפשופים ושריטות.
האחריות אינה חלה על נזק שנגרם כתוצאה מכיבוס הנעל או משטיפתה.
האחריות אינה חלה על נזקים שאירעו בעקבות שימוש חריג. (כמו התחככות באספלט, בבימבה וכו’)
האחריות אינה חלה על נפילת קישוטים מהנעל.
יש לנו טיפים מעולים לשיפור ולשימור מראה הנעל,
במקרים של שפשופים, שריטות ונפילת קישוטים.
מעניין אותך? הטיפים כאן>>>
על מנת לממש את האחריות:
יש לפנות אלינו עם הנעל הפגומה מיד כשמתגלה הפגם ולא לנעול אותה בינתיים.
יש לוודא שלא עברו 3 חודשים מיום הרכישה.
יש להציג את חשבונית הקניה. השירות יינתן בכפוף להצגת החשבונית.
איך ממשים את האחריות?
על מנת לממש את האחריות הניתנת למוצר יש לפנות לאחד הסניפים עם הנעל הפגומה,
או לשלוח לנו פניה למייל: [email protected]
יש לצרף תמונה של הנעל הפגומה ולציין: שם; כתובת; טלפון ומספר הזמנה או חשבונית.
החלפות
איך להחליף פריט?
הכי טוב שתגיעו לאחת מהחנויות שלנו ותחליפו את הפריט שברשותכם.
התבלבלת במידה? קטן עלינו ; )
לא משנה אם הנעל גדולה או קטנה, אפשר פשוט להחליף.
כדאי לשים לב למספר דגשים:
מדיניות החלפת מוצר
>> ההחלפה תתבצע תוך 30 יום מיום קבלת ההזמנה ובהצגת חשבונית קניה בלבד.
>> החלפת פריטים שנרכשו בקטגוריית מבצעים / עודפים / סופעונה, תתבצע רק תוך 5 ימים מקבלת ההזמנה,
רק עבור שינוי מידה. אם המידה הרצויה אינה במלאי, ניתן לבצע החלפת פריט מאותה קטגוריה בלבד.
מספר דרכים להחלפת מוצר
>> רצוי להגיע לאחד הסניפים ולבצע בו את החלפת הפריט שברשותך.
>> אם אין באפשרותך להגיע לסניף, ניתן למלא את הפרטים בטופס ההחלפה ולשלוח אלינו.
אנו נשלח אליך את הפריט הרצוי באמצעות שליח ובעלות של 30 ₪ עבור משלוח כפול.
משלוח כפול- משלוח הלוך וחזור.
שליח מטעמנו יאסוף את הפריטים מהכתובת שלך, וימסור במקומם את הפריטים החדשים.
רגע לפני החלפת מוצר:
יש לוודא שהמוצר חוזר באריזתו המקורית, ושלא נעשה בו שימוש כלל.
החזרות
איך להחזיר פריט?
קנית פריט והתחרטת?
אין בעיה, נעליים יכולות גם לחזור : )
מה שכן יש לשים לב למספר כללים למימוש ההחזרה:
מדיניות החזרת מוצר
>> ההחזרה תתבצע תוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה ובהצגת חשבונית קנייה בלבד.
>> אין החזרות על פריטים שנרכשו בקטגוריית מבצעים / עודפים / סופעונה.
>> סכום ההחזר הכספי ינוכה ב 5% ממחיר הפריט החוזר.
>> אין החזר כספי על עלות המשלוח.
מספר דרכים להחזרת המוצר
>> אפשר להגיע לכל אחת מחנויות הרשת ולהחזיר את הפריט.
>> ניתן לשלוח את הפריט על ידי שליח מטעמך לכתובת: כהנמן 56 בני ברק, מיקוד 5154422
>> ישנה אפשרות לאיסוף המוצר מהכתובת שלך בעלות של 10 ₪ בלבד.
לתיאום משלוח חוזר יש למלא פרטים בטופס ההחזרות ואנו נשלח אליך שליח לאיסוף.
חשוב לשים לב
>>ההחזרים הכספיים מטופלים במחלקת שירות לקוחות בלבד, לכן גם במקרה שהחזרת המוצר מתבצעת בחנות, הזיכוי הכספי לא יועבר במעמד ההחזרה.
>>מחלקת שירות לקוחות תזכה את אמצעי התשלום דרכו התבצע התשלום, ותעדכן אותך על כך במייל.
רגע לפני שהמוצר חוזר:
יש לוודא שהמוצר חוזר באריזתו המקורית, ושלא נעשה בו שימוש כלל.
יש לצרף למוצר חשבונית / מדבקת חזרה לצורך תיעוד וקבלת הזיכוי.
ביטול עסקה
לא עסקה ולא נעליים
התחרטת על הרכישה? לא משנה לנו למה, תמיד אפשר לבטל.
כדי לבטל את העסקה יש לשלוח אלינו הודעת ביטול למייל: [email protected]
בהודעת הביטול חובה לציין: מספר הזמנה / חשבונית; שם; כתובת וטלפון.
או יותר פשוט ומומלץ למלא טופס ביטול עסקה מקוון ואנו נטפל בזה בהקדם.
לביטול עסקה בצורה מקוונת >>>
יצירת קשר
נשמח לתת מענה ושירות במייל:
[email protected]
או פשוט למלא את הטופס: